I Love Iceland Blog

Minden, amit Izlandról tudni akarsz

Esküvő Izlandon - egy egész életre szóló kötődés (képes beszámoló)

2017. április 11. 15:48 - iloveiceland

Két éve ért minket az a megtiszteltetés, hogy kedves korábbi utastársaink Anikó és Tamás felkérésére, szervezzük le az esküvőjüket Izlandon, egy rövid dél-izlandi körúttal egybekötve. Nem nagyon ellenkeztünk, ilyen élmény ritkán adatik meg. A feladat az volt, hogy keressünk egy gyönyörű és kicsi izlandi templomot valahol az izlandi vidéken, ahol a hivatalos szertartást és egybekelést tartjuk. Hosszas válogatás után a választásunk a nyugat-izlandi Snæfellsnes-félsziget legszebb (de megkockáztatjuk talán egész Izland legszebb) templomára esett, a feketére festett Búðir Kirkja -ra.

Mivel a szertartás délelőtt 10-re volt kitűzve, már előző nap a közelben szálltunk meg, hogy a reggeli előkészületek után ne kelljen sokat utazni a helyszínre. A szertartást vezető tiszteletest már hetekkel előtte felkerestük, a közeli faluban lakik, és készséggel áll mindenki rendelkezésére, aki ott szeretné az életét összekötni.

A ceremónia után a 11 fős násznéppel a Gejzírekhez és a Gullfosshoz indultunk, mert Reykholtban szerveztük meg az ünnepi esküvős vacsorát és szállást, tipikus izlandi fogásokkal (homárleves, birkasült)

Az 5 napos esküvős túra során bejártuk a násznéppel Dél-Izland legszebb látnivalóit (Skógafoss, Seljalandsfoss, Reynisfjara) kirándultunk egyet a Felföld szélére Þakgil-ba, fürödtünk a Seljavallalaug termálmedencében, utolsó nap pedig arra is maradt időnk, hogy átkompozzunk a Vesztmann-szigetekre, lundákat nézni.

A pár engedélyével közzéteszünk néhány kedvenc fotót a túráról.

Ha te is szeretnéd az esküvődet Izlandon tartani, vagy egyszerűen csak egyedi módon szeretnéd Izlandot bejárni, keress minket bizalommal. Egyedi utakkal kapcsolatban klikkelj ide!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.